مزایای تبلیغات بلاگری در اینستاگرام

مزایای تبلیغات بلاگری در اینستاگرام
تبلیغات بلاگری در اینستگرام

همانطور که همه میدانیم، تبلیغات در این زمینه از تاثیر گذاری بسیار بالایی برخوردار است، تبلیغات در پیج های بلاگر ها و شخصیت های معروف علاوه بر اثری که بر روی فروش محصول میگذارد باعث ایجاد یک برند قوی و شناخته شدن آن در فضای مجازی میشود؛ اکثر فروشگاه ها و برند های بزرگ در اینستاگرام با ارسال محصول برای اینفلوئنسر ها و طراحی متن های تبلیغاتی تاثیر گذار، فروش بسیار بالایی را از این طریق کسب میکنند.

در این بین فضای اینستاگرام بهترین بستر برای تبلیغات این چنینی می باشد. تعداد بالای مخاطب ایرانی، محبوبیت یک سری از بلاگر ها و قدرت تاثیر گذاری آنها همگی نشان دهنده ی بستری مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام می باشد.

تبلیغات بلاگری

تیم گسترده ی تبلیغاتی تبلیغت نیز در این بخش با همکاری با بیش از ۲۰۰ بلاگر به راحتی میتواند مدیریت تبلیغات شما را در این زمینه بدست بگیرد. استفاده از تجربیات تیم ما در بخش های نویسندگی، مشاوره ی انتخاب بلاگر و ایده پردازی میتواند بسیار مفید و پر بازده باشد. طی ۹ سال حضور در این زمینه قطعا تمامی پیچ و خم این راه برای تیم ما مشخص است و امیدواریم که بتوانیم با همکاری و تعامل به بهترین نتیجه برسیم. یکی دیگر از مزیت های شرکت تبلیغت، راه اندازی سریع و بدون اتلاف وقت در این زمینه می باشد. پروسه ی نویسندگی، رزرو تبلیغات و اجرای آن در کمتر از ۴۸ ساعت به سرعت قابل اجرا خواهد بود. در کنار تمامی این مزایا از آنجایی که تیم گسترده ی تبلیغت بطور مداوم با اکثر سلبریتی ها، بلاگر ها و واینر ها در ارتباط می باشد، تبلیغ کسب و کار شما در بهترین حالت ممکن اجرا خواهد شد. بررسی تایم پر بازده، بررسی میزان بازدهی پیج های منتخب و ارائه مشاوره تمام وقت قبل و بعد تبلیغ از دیگر نکات مثبت در همکاری با تیم تبلیغت می باشد.

در ادامه در یک نگاه کلی نحوه اجرای تبلیغات در پیج های بلاگر ها و واینر ها را با هم بررسی میکنیم.
۱- تعیین بودجه مشخص از طرف شما و تحقیق و بررسی تخصصی تیم ما در مورد یافتن مخاطب های هدف در پیج های بلاگر ها و واینر ها
۲- ارائه لیست کامل پیج ها بر اساس نیاز های بیزینس شما و مشاوره در این بخش
۳- شروع نویسندگی و ایده پردازی از طرف تیم تبلیغت بر اساس خواسته های شما
۴- ارسال چندین نمونه متن تبلیغاتی جهت ارائه به بلاگر ها و واینر ها برای معرفی کسب و کار شما
۵- تعیین زمان اجرای تبلیغات و رزرو قطعی

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *